Koko kehon tunti, joka sopii jokaiselle iästä ja kunnosta riippumatta.

Tunnilla helppoja liikkeitä, jotka jokainen voi tehdä oman kunnon mukaan.

Tunnilla käytetään vaihtelevasti apuna esim. vastuskuminauhoja, GymStickejä tai keppijumpasta tuttua keppiä.

Ohjaajalta saa apua vaihtoehtoisten liikkeiden kanssa.

Kunto kohenee ja liikumista hyvällä fiiliksellä.

Mukaan vesipullo ja oma alusta!

PVM   OHJAAJA SISÄLTÖ
1.2.2018  EI TUNTIA
8.2.2018  Jenni A.   Combon missä on nyrkkeilyä, sykkeennostoa ja lihaskuntoa
15.2.2018  Elina    Kiertoharjoittelu
22.2.2018  Hiihtoloma!!
1.3.2018  Sirpa  Lavis
8.3.2018  Elina  Kiertoharjoittelu

 

Kiertoharjoittelu - Elina

Kiertoharjoittelussa treeni tehdään läpi kierroksina, treeniliikkeitä n.8-10 ja ne kierretään läpi ilman taukoa. Kierroksen jälkeen pidetään 2-5 minuutin tauko, jonka jälkeen aloitetaan seuraava kierros. Kiertoharjoittelu soveltuu hyvin painonpudottamiseen, kiinteyttämiseen sekä kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun ja kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin.