100 % Open alkaa

TuWen oma erikoiskilpailu 100 % Open alkaa torstaina 29.1.2015 Kupittaalla. Kilpailu on erityisesti suunnattu aloittelijoille ja junnukeilaajille. Tasoitustaulukko on 200-100/100%. Kilpailumaksu on aikuisilta 26€ ja junnuilta 17.50€. Satura on Kupittaalla samoihin aikoihin, joten saturalaiset saavat kisamaksun vielä edullisemmin.

Kilpailun yhteydessä keilataan myös TuWe Keilailu ry:n mestaruudesta. Nämä kilpailuerät ovat la 31.1., pe 6.2. ja la 21.2. Rajaton uusinta, mutta mestaruuskisaan osallistuminen edellyttää erikoiskisaan osallistumista. Sarjat ovat: naiset, junnutytöt, miehet, junnupojat, seniorit ja veteraanit.

100 % Openin valvontavuorot ovat valtakunnansarjajoukkueiden vastuulla. Ilmoitustaululla on lista vuoroista ja joukkueiden jäsenistä. Huomaathan, että valvonnan voi tehdä myös kaverin puolesta, jos itse ei pysty/halua. Junnuilla ei ole valvontavelvollisuutta.